13 Ocak 2013 Pazar

kayıp delil

yeni yılın ilk kitabı geçen hafta bitirdiğim kayıp delil oldu. mıchael connelly merak ettiğim bi yazardı, sanırım ilk kez okuyorum. zira ben hatırlamam pek, unuturum hemen (bu özelliğimden nefret ediyorum). kitabın adın da anlaşılacağı üzere yine bi polisiye, gerilim okudum. elim hep bu tarza gidiyo bakalım ne zaman ara vericem. tabi ki kitap bi cesedin bulunmasıyla başlıyo ama bu kişi öle tırı vırı bi adam değil, kimyasal maddelere ulaşımı olan biri, o yüzden bu cinayetin terörizm ile bir alakası olduğu düşünülüyo, her amerikan polisiyelerinde yerel polisle fbı birbirine girer ya burda da iki farklı grup var işi çözmeye çalışan. işte kitapta sıkıldığım kısım terörü yine müslümanlarla ilişkilendirmeleri, hep aynı hep aynı. neyse öle bişiler ilginç bi cinayet davası anlatılmakta kitapta, sonunu bağladılar da bazı aydınlanmayan kısımlar kaldı sinir oldum, sonuç olarak orta kıvamda bi kitap olarak kaldı benim için.

2 yorum:

  1. Bende bu tarz polisiye arayışındayım yaa. Heveslendiydim negsel yeni bitane buldum diye ama beyenmemişin. Başka varmı tavsiye edebileceğin, grange yada tess gerritsenden başka :D

    YanıtlaSil
  2. polisiye tarzı her zaman içinize sinmiyo, beğenmek zor oluyo yani. fakat harlan coben'in beş kitabını felan okudum hepsini de beğendim, onun herhangi bi kitabı için garanti verebilirim sanırım. daha yazısını yazmadım en son okuduklarımdan biri de mıchael morley'den örümcek onu da beğendim.

    YanıtlaSil