11 Ocak 2013 Cuma

başka gözle bakınca

yıllardır aynı evdeyiz. fakat az önce şimdiye kadar fark etmediğim bir şey dikkatimi çekti. tam karşımda tüm heybetiyle duruyordu. ilk önce saçlarını fark ettim, sonra çenesini ve ağzını az daha aşağıya bakınca boynunu, kollarını hatta göğsünü bile gördüm. sadece gözü ve burnu yoktu ama bu onun bir erkek olduğunu anlamama engel olamadı. çok tuhaf değil mi yıllardır aynı yere bakıyorum ama göremiyorum. bayılırım bulutlardan, su damlalarından, çakıllardan şekiller çıkarmaya. pek çok kişi de benim gibidir. ama ben böyle şeyleri fark ettiğim an bana özel gelir sanki sadece ben görebilirmişim gibi orda benim için varmış gibi, işte az önce böyle hissettim.

2 yorum:

  1. ben de en çok banyoya girip kapının kolunu gördüğümde insana benzetrim ve gülerim kendime

    YanıtlaSil
  2. kapının kolu ilginçmiş gerçekten (:

    YanıtlaSil