20 Aralık 2012 Perşembe

kırıldım (:

kütüphaneden alelacele aldığım kitaplardan biri de kırılma noktası'ydı. kırılma noktasında, amerikanın önemli veri merkezleri bombalanıyor ve başka yerlerin de bombalanma tehlikesi mevcut, bunun sonucunda ülkede bazı veri kaynaklarına ulaşılamıyor, iletişim ağları hatta internette bile sorunlar yaşanıyor. bu işin içinde japonya, çin, tayvan hatta rusya bile var gibi ya da içlerinden biri mi? işte yazar bu işin peşine düşmüş. gel gelelim ben bu kitabı yarım bıraktım ki pek adetim değildir, zorlansam bile bitirmeye çalışırım. üstelik nerdeyse de yarılamıştım ama gitmedi kitap, çok fazla isim, çok fazla kısaltma, teknik bilgiler, teknolojiyle alakalı bölümler, ülkeler arası siyasi şeyler de vardı. yazarın bahsettiği şeylerin bazısı kurgu bazısı ise gerçekti. ay kısaca sıkıcıydı, hazzetmedim kendisinden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder