9 Aralık 2012 Pazar

güzel akşam

bugün tam sıkıldım ne yapıcam bu akşam geçmek bilmez derken, kapı çaldı  abla ve annecik geldi. biz gündüzden bekliyoduk ama akşam sürpriz yaptılar bize. hani faruk nerde diyince, öğrendim ki sevgilisini alıp evine bırakcakmış, onu alırken annem de müstakbel geliniyle tanışmış olmuş. çok sevmiş ve mutlu olmuştu annem. ben de baktım ki beraberler yemeğe daha doğrusu çaya çağırdım onları ve geldiler. açıkcası şaşırdım çekinir gelmez diye düşünmüştüm fakat yanılmışım. eve gitmesi gerektiği için pek duramadılar, annem (bende anne bol) turşu tavalamıştı, kıvır zıvır vardı öle yedik içtik. faruk pek tabi tavalı yemez, sevgilisini bırakmaya gittiğinde ben de ona krep hazırladım, kocaman 4 krepi mideye indirdi. bana nazlanmayı pek sever zati, ona itiraz ediyolar uğraştırma kızı diye bizimki size ne ya kendi istiyo diyip durdu. annem de sevdi gelinimizi biz de seviyoruz artık, eskiden pek sıcak bakmıyo gibiydik ama zamanla, tanıdıkça insan ısınıyo. sonra halam ve songül de bize eşlik etti, muhabbet felan geçirdik bu akşamı da. abla kişisi yeni ilaca başladığı için biraz ruh gibi takılıyo bi haftadır, inşallah çabuk alışır da iyileşir güzel ruhu. annem iki gün önce aşure yaptı ve tabi ki çok güzel oldu, yapımı ondan süslemesi bendendir her yıl. severim aşure süslemeyi ve üstü boş olan aşureyi de yemem, zaten çok seçerim malesef herkes güzel yapamıyo. ama annem diye demiyorum kadın konuşturuyo, kocaman tencereden bi tanecik kaldı malesef, aşure yapmanın da burası güzel zaten paylaşabilmek.

2 yorum:

  1. Bir insanı tanımak ve sevmek için zaman gerekiyor bencede.
    Aşure konusunda katılıyorum herkesin yaptığı yenmiyor, gerçi ben pek sevmiyorum ama :) afiyet olsun ve annenizin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba aslı,
      gerçekten de zaman gerekiyor, malesef ön yargılı olup önceden karar veriyoruz sonra da bunun farkına varıyoruz şükür.
      ahh aşure sevilmez mi ama doğru ellerde pek tabi (:
      teşekkürler.

      Sil