18 Kasım 2012 Pazar

filmler felan

 
daha önce son zamanlarda izlediğim kore filmlerinden bahsetmiştim şimdi de diğer filmlerden bahsedem azcık. izlediğim bütün filmleri anlatcak değilim tabe, farklı olanları ya da beğendiklerimi anlatıyım çok uzuyo yazı diğer türlü. genellikle köyde izledik bu filmleri, bi de ses sistemi almış kardeş (sölemişmiydim bilmiyorum) filmlerin görüntüleri de iyi olunca izlemek daha da keyifli oluyo, zaten kalabalık izlemek yalnız izlemekten çok daha iyi zira ben yorum yapmayı sürekli bişiler demeyi severim çoğusu uyuz olur belki de çok da değil yani işin bokunu çıkarmıyorum. ilk film the raven (kuzgun), kuzgun john cusack'ın filmi. sitelerden de fena bi not almamış, abla kişisi indirmişti filmi fakat ilaç içtiği için izlerken uyuya kaldı o, farukla ben beraber izledik ama ona küs olduğum için hiç yorum yapmadan put gibi izledim filmi haliyle daha önceki zevki alamadım, çünkü faruk da bayılır sürekli konuşmaya, sorular sormaya, yorum yapmaya o biraz bunaltır gibi hele de dizi izlerken, filmde çok sıkmıyo yalan yok. neyse filmin konusu ilginçti hafif gerilim hafif korku vardı ha tabi ki ben korkmadım ve gerilmedim (: başroldeki amca yazar ve birisi tam da adamın yazdığı gibi cinayetler işlemeye başlıyo, işte kim bu adam sıradaki cinayet ne olacak bunun araştırılması süreci, işin içinde aşk da var tabi, öle bi filmdi ayrıca başından sonu da belliydi hikaye gerçek bi olaya dayanabilir başında sanki bilgi veriliyodu. benim düşünceme gelecek olursam görüntüler güzeldi, senaryo da farklıydı, oyunculuklar da başarılıydı ben beğendim filmi.

köyde izlediğim diğer bir film maymunlar cehennemi: başlangıç. doğal hayatlarında bi türlü rahat bırakılmayan maymunlar yakalanıp denek olarak kullanılmaya başlıyolar, bir alzaymır (okunduğu gibi) ilacı oluşturmaya, geliştirmeye çalışıyolar ve bunun etkilerini maymunlar üzerinde test ediyolar, bu ilacın etkisi akıl oluyo yani hayvanlar gittikçe akıllanıyolar ama proje iptal ediliyo bu yüzden bir bilim adamı (ki maymundan sonraki başrol) bebek bi maymunu evlat ediniyo (: bu bebek maymun zaman içinde büyüyo ve gittikçe akıllanarak resmen evin bi bireyi haline geliyo gel zaman git zaman bi yaramazlık yapıyo ve hayvan hapishanesine gönderiliyo, olay bundan sonra başlıyo, özgürlüğe alışık olan ve nerdeyse bi insan gibi yaşayan ceaser'ın (maymun) ordaki çektiği zorlukları, alışmasını ve ordan kurtulmak için iyice artan zekasını nasıl kullandığını anlatıyo film. bu filmin de puanları hiç fena değil, tam bi aksiyon filmi hem sürükleyici hem heycanlı yer yer de dramatik oldukça beğendim bu filmi. sıradan tipik bi film değil en azından görülmeye değer.

sıradaki film ise bir bilim kurgu olan prometheus. şahsen ben bilim kurgu tarzı filmleri pek sevmem, bunu da kardeşcağız indirmişti ben köyde hazıra konduğum için filmler hakkında önceden pek bi fikrim olmuyo seçme ızdırabından kurtulmak için de ne açarlarsa izliyorum, çünkü hepimiz çok kararsızız bi filmi açmak bi film süresini buluyo nerdeyse. filme gelecek olursam bir avuç zeki insan dünya dışına çıkıp farklı bi gezegene gidiyolar insan ırkının atalarını bulmak için, ya da uzaylıların atalarını artık her neyse burda başlarına gelen olayları anlatıyo işte saçma saçma şeyler yaşanıyo oha yok artık diyosun işte bilim kurgu ya ondan (: değişik bi filmdi alanında iyi bile olabilir ama ben pek hoşlaşmadım.

son olarak bahsedeceğim film ise ayı teddy. ablam bize geldiğinde ne izlesek ne izlesek diye bakınırken sırf  yorumlarında bel altı diye bi uyarı olduğu için izlemeye karar verdik, baktık hem bel altı hem komedi bu tam bizlik bişidir heralde dedik. şahsen ben argoyu severim hele ki başrolde bi oyuncak ayı olunca onun dilinden küfürler daha da komik oldu. masum ve yalnız olan bebemiz her zaman yanında olan oyuncak ayısnın konuşmasını diler ve dileği gerçek olur sadece konuşmakla kalmaz bildiğin insan gibi yaşayabilecek duruma gelir ve bu durum genelde filmlerde gizli tutulur ama burda tüm halkın bildiği ve zamanla normal karşıladığı bi durum haline gelir. zamanla bebemiz büyür ve hala oyuncak ayısıyladır. onların arkadaşlıkları, yaşadıkları, ilişkileri felan anlatılıyo filmde. biz ablamla çok güldük ve eğlendik bi oyuncak ayının konuşması, küfürler savurması, içki içip dans etmesi hele de seks hayatının olması başlı başına saçma ama çok çok komik, kesinlikle beğendim. bir film yazısını da burda sonlandırıyorum efenim.
afişler sırasıyla; www.sinemakulubu.com, www.vizyonfilmizle.org, en.wikipedia.org, otukenim.com.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder