25 Kasım 2012 Pazar

bugün günlerden sınav

bugün sabahın körü uyanıp, hiç de alakam olmayan bi sınav için trabzona gittik. gittik diyorum çünkü abla, kardeş ve kardeşin sevgilisi de benleydi ve babadan  da arabayı almıştık (: gerçi ben giderken öyle gerildim ki, zaten faruk sürünce tedirgin oluyorum ki kim sürse yine olurum, üç büyük kaza geçirmişliğim var o sebepten ötürü. ay neyse bi araba yanlış solladı düştü bizim önümüze faruk ta bastı kornaya, beyfendi bundan sinirlendi üzerimize kırdı, faruk bunu solladı sen mi sollarsın bu da bizi, allah işin içine yarış girdi başladım korkmaya en sonunda faruk deli gibi hız yaptı ama ben uyuştum baştan aşa, epeyce arkada bıraktık sen yine gel geç bizi neyseki faruk düşmedi bu sefer peşine, yahu hem kabahatli hem de üste çıkcak, töbe töbe, neyseki ucuz atlattık, böle tipler adamın başına her türlü belayı getirirler. sınava girceğim okul tarihi bi lise böle yeri de karışık kuruşuk bi yer, tek bulduk doğru yolu tek sınav binasına gittik canımız çıktı. sınava gelecek olursam genel yeteneği yaptım geldik genel kültüre bütün sınavlarda ne olur güncel sorular işte tarih, coğrafya felan bunda ise paso bankacılık terimleri, bankalarla alakalı sorular tabi ki yapamadım alan bilgisini de bi güzel salladım. kısaca boş yere para boş yere eziyet çekmiş oldum (: zaten sınava da sırf çevremdekiler sussun diye girdim aaa neden girmedin demesinler diye, üzerimde çok mahalle baskısı var yaaaa.tabi sınavdan erkenden çıktım öle direk foruma(avm) gittik yedik içtik, mağazaları gezdik sonra başka bi avm 'ye gittik orda öle iki turladık sonra çay keyfi yaptık 6 çaya 20 lira verdim bi rizeli olarak bana çok koydu bu dururm (: bi çanta bi cüzdan ve  bissürü yüzük aldım. yüzük hastalığım vardır, her zaman çantamda bi yüzük cüzdanı taşırım çoğu içindedir belki evden unuturum takmayı felan aman neme lazım (: fakat eve geldiğimde yüzüklerden biri hatta en güzelinin aşırı bol olduğunu gördüm ki denemiştim. dedim arkasını kırıp ezelim az daralsın epeycene de kalın bi yüzük, babam uğraştı ve sonunda kırdı yüzüğümü yüzünde muzip bi ifadeyle. annem yapma, uğraşma, salla gitsin diyip durmuştu kırılnca çok hoşuna gitti öyle güldü ki ağladı, ben de mızmızlanıp durdum sürekli. bugün kötü bi görümce olaraktan kardeşin sevgilisini sıkıştırıp durdum, o da yazık çekti beni, zamanında istemesek te yavaştan ısınıyoruz hadi hayırlısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder