1 Kasım 2012 Perşembe

bayram ve sonrası

günler oldu yazmayalı, hem yazasım olmadı hem de köyde olduğum için zannımca. bayram olduğu için köye geldim, havalar başta çok güzel olmakla beraber son bi kaç gündür bozdu zaten evden de çıkmıyorum bu nedenle, evet yürüyüşlerim aksıycak korkusu gerçek oldu, çünkü bi kere yürüyüş yapmayı denedim yol bozuk olduğu için ayağımı bi kaç kez burktum ki ben çok kolay başarırım bunu hatta küçükken hep ortopedik ayakkabılar giymişimdir (çirkinler arkadaş) bu yüzden bi on gündür yürüyüş yapmıyorum, aslında burda bi akrabada sabit bisiklet var alcaktım ama hep istemeyi unuttum ya da çekindim gerçi onlar kullanmıyolar da çekindim gibi, bi daha gelişimde kesin alcam söz kendime, olmuyo böle ama yemeğe dikkat ediyorum gerçi yine kaçamaklarım oluyo ama elimden geldiğince dikkat ediyorum özellikle ekmek ve hamur işlerine ve gece abur cubur yemeye hayır diyorum tabi ağlayaraktan :( çoğunlukla bayramlar sevilir ama ben pek sevmem, erken kalkmak, kalabalık, ziyaretler açıkcası bana çok iç açıcı gelmez hele de kurban bayramı, kan bi yandan, kirli, yağlı bulaşıklar bi yandan, kurbanı burda kestik haliyle fabrika olduğu için alanı da oldukça geniş tam bayrama uygun bi yer, ananem, üç yenge ve bi dayı bi de çocuklar vardı haliyle biz bize rahat bi bayram oldu. sonraki günlerde ziyaretleri yaptık öle sıradan, tipik bi bayram geçirdik ayy sıkıldım tıpkı bayramda da sıkıldığım gibi (: köyde bizimkilerle hayat güzel gidiyo boş boş vakit geçiriyoruz, haytayla oynuyoz, dosta bağırıyoruz, dost korkunç bi köpek ilk geldiğimde beni yiycekti tanımadığı için ama şimdi alıştı bana artık bağırmıyo ama yine de yanına gitmedim, gitmem de. ama hayta ayyy hele de yıkanınca bildiğin top oluyo çok ağzına düşkün minicik bişi hiç mi doymaz elini versin kolunu kaptırabileceğin bi cins kendisi, fotosunu koymam lazım da bulmak lazım. bi kaç gün sonra esralar gelicek istanbuldan hem de arabayla rahat rahat takılcaz, çok özledim hepsini, ben de bi iki güne çarşıdaki eve gidicem ordaki düzenime devam, durmak yok yola devam (:
 not: fotolar güzel değil çünkü rahat durmuyo kendisi.

2 yorum:

  1. bu yorumu yayınlama istersen.
    sablon çok yoruyor en azından yazılı kısımın arkası tek renk olursa okurken bu kdr zorlanmaz insan.
    naçizane öneri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,
      farkındayım aslında fakat becerememiştim, tekrar denerim (:

      Sil