7 Ekim 2012 Pazar

son hallerim

yazıya başlamak zor, nerden nasıl başlıycamı bilemiyorum bi türlü o yüzden en iyisi direk dalmak (: çarşıdaki eve geldiğimden beri bi rejim, spor işine giriştim. bu göbek eriycek arkadaş (bebeklerin bruno reklamı süper olmuş bence) öğleyin kalktığım için öğle yemeği yerine kahvaltı yapıyorum, abartmıyorum iki küçük dilim veya tek büyük dilimle yetiniyorum, bi kaç saat sonra bi salkım kara üzüm yiyorum ya da bi kaç kaşık yoğurt akşam altı gibi de akşam yemeğini yiyorum ondan sonra mı tık yok, bi su içiyorum çok acıkırsam yine bi salkım üzüm ama genelde idare ediyorum, memnunum zorlanmıyorum da tek kötü tarafı ben akşam çay içmeyi çok seviyorum ama tek başına içmekten hiç hoşlanmıyorum, haliyle çay keyfim kalmadı tek üzüldüğüm bu, ha sürekli canım şekerli şeyler çekiyo tabi zaten abur cubur yaptı bana yapacağını, yemek yediğim yoktu bi de annem eski günlerine döndü yemem için yalvarıyo bana, resmen zorluyo baskı yapıyo yani hiç yardımcı olmuyo kendisi bana. spora gelince songül ablada bi spor aleti var merdiven çıkar gibi basamaklara basıyosun ama çok zor basılıyo beş dakika sonra ayaklar aşırı ağrıyo en fazla on dakika yapabiliyorum onu, ondan sonra da böle sağa sola dönmeni sağlayan yuvarlak var onu yapıyorum bi 20 dakka da yarım saat patlaya patlaya yapıyorum, tivi önünde felan olsa daha fazla yapabilirim ama insan sıkılıyo, sonra gün içinde de bi saat yürüyorum sahilde, bu kadar çabalıyorum bi faydasını görsem çok mutlu olucam bi kilo kesin verdim de iki kilo da olabilir ama sanmıyorum annem öle iddia ediyo bizim baskül biraz heyheyli bi kilo eksik tartıyo felan ay neyse böle bi düzen içine girdim bi de bi kurs olayına başlasam harika olur, bissürü kurslar var ama şu anda başlayan yok sanırım hat için yazıldım ama gider miyim bilmiyorum resim çok istiyorum başlarsa kesin gidicem ona acaba bunlardan bahsetmiş miydim (: annem sürekli laf sokma derdinde bana işte yat yat bi doy, anca film izle bıdı bıdı bıdı, sabrediyorum da bakalım nereye kadar.
tamam geçiyorum burayı da, geliyorum izlediğim en son diziye ne zamandır listemdeydi, kendisi que sera sera'dır. 17 bölümlük hoş bi diziydi, epeyi süredir peş peşe tek bi dizi izlememiştim,hiç bi bölümünde sıkılmadım, hem hislendim hem güldüm hem sinirlendim. nedense artık bi bloktan okuduğum mu aklımda kalmış bilmiyorum dram olarak biliyorum diziyi yani hane ağır ağlarım felan ama değil tipik bi dramaydı içinde her şeyi olan, öncelikle ilk dikkatimi çeken öpüşme sahnesi en çok olan dizi buydu, direk dikkatimi bu çekti niye acaba (: gerçi sonra bıçak gibi kesildi bi tane bile olmadı hatta acaba tepki felan mı almıştır olabilir bence. eric moon işte yakışıklı, ukala, zengin hatunlarla gönül eğlendiren hovarda bi tip, adını bilmiyorum hanım kızımız da bildiğimiz genel dizi karakteri gibi kendi halinde çarpıcı olmayan çocuk gibi giyinen hatta çocuk gibi olan saf hatun bi kişilik, bunların komşu olmalarıyla başlıyo hikayemiz, sonra her zamanki gibi işin içine diğer karakterler dahil oluyo ve karışıyo ortalık, her ne kadar beklemediğim gibi olsa da asla hayal kırıklığına uğramadım, ayrıca şarkılarını da beğendim, sevdim ben (: en son okuduğum kitaba gelirsek eğer uzun bi süreçte bitirebildim malesef, son zamanlarda yoğun olarak helecanlı şeyler okuduğum için ve sürükleyici olmadığı için uzun sürdü. kitap hatta notta düşmüştüm buraya janet fitch'in beyaz zakkum'u. ana olay bi anne ile kızının ilişkisi ama bu ilişkiyi anlatırken hem kızın hem annenin ve hayatlarına giren insnaların karakterlerini, kafalarını felan anlatıyo, ağır psikopat kafası var bunlarda, anne hapse düşünce çocuk koruyucu aileler arasında gezinip duruyo bunlarla uyum, uyumsuzluk, aşk, nefret, hayranlık hepsi var işte kitapta, orta düzeyde beğendiğimi söyleyebilirim. bu yazıyı yazarken 1 kadın 1 erkeği izledim, acaip dizi be feci gerçek. son olarak açım ):
not: afiş sarangni'den.

2 yorum:

  1. ben de ne zaman diet yapmak istesem hep daha fazla yiyorum.Bu arada takibimdesin :) sen de beni takip edeersen mutlu olurum :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ah ah, yasaklar tatlı işte
    takipleriz bizde (:

    YanıtlaSil