18 Ekim 2012 Perşembe

böyle işte


şu an hem açlıktan hem de sıkıntıdan kendimi yazıya verdim, evet açlık durumlarım hala devam etmekte, spor ve yürüyüş te öyle. bizim gelgitli tartımıza göre 2,3 kilo verdim ama buna tartının şaibeli durumları nedeniyle inanamıyorum bi türlü. bi an kendime süzülmüş geliyorum sonra karnım yine şişiyo off göbeğim durduğu gibi duruyo diyorum, lanet olası göbeğim su içsem hamile göbeğine dönüyo hemen tartım 60'ı gösteriyo ahh bi de 57 olsa o zaman göbeğim olsa da tamam diycem söz bak. yorulduğuma ve aç kaldığıma değsin istiyorum hep tatlı şeyler çekiyo canım, çikolatalı kekler, şerbetli tatlılar, sütlaç, muhallebi istisnasız hepsi aklıma doluşuyo, ya bi gidin diyorum bi gidiyolar bu sefer pizza, börek, makarnaya geliyo sıra kısacası kurtuluşum yok bu durumdan, bi de diyorum ki iyi tamam zayıfladın ee sonra yine bunlar yasak oyh, hayat yiyip yiyip zayıf kalanlara güzel bi de demiyolar mı yaee kilo alamıyoruz offf yedikleriniz löp löp et olsun size başta ablama, gerçi o kilo alsa dilinden durulmaz minnacık götü var yok kocaman oldu parmak kalınlığında karnı var ayy
göbeğim çıktı der pislik ne olcak (:
geleyim en son izlediğim diziye allahım bayıldım bayıldım. answer to 1997 ya da reply 1997, nasıl samimi, nasıl gerçek, nasıl sıcak. şöle ki pek sevgili karakterlerimizin lise çağlarından başlıyo hikaye ha çocukluklara da dönüşler oluyo elbet ama asıl mevzu lise son hayatlarındaki etkisi, geleceklerinin temelleri bu yıla dayanıyo, o yüzden biz de sık sık bugünkü olayların sebebini ya da mazisini öğrenmek için geçmişe dönüyoruz. bugünü gösterdiği zamanlar ise her defasında insanın merak duygusunu kamçılamaktan başka bişi yapmıyo, her defasında anaaa ne olcak, hangisi ki acaba, bu nerden çıktı şimdi gibi deli sorular kafayı kurcalatıp duruyo, ilk bölümleri diğer dizi bölümlerine göre kısa olmakla birlikte sonlara doğru uzadı, o yüzden hem kısa hem de heycanlı olduğu için hiç yormadan bitiverdi valla hatta bitmese çok daha güzel olurdu. en çok baş hatuna bayıldım minnacıklar zaten o kadar tatlıydı ki en çok ta ağlayıp zırlamaları güldürdü beni. dizide her şey var aile, arkadaşlık ve tabi ki aşk (: bence izleyin siz de bayılın.
hmm son zamanlarda bi kaç kitap birden karıştırıyorum ve son zamanlarda beni kitleyen bi kitap da geçmedi elime malesef bakalım ne zaman hah oldu diycem, en son tom sawyer'ı bitirdim. ne var biliyorum çocuk kitabı olduğunu ama okumamıştım elime geçince okudum, ayrıca yetişkinleri de lannn niye çocuk değiliz biz diye geçmişe götürmeyi başarıyo. tom sawyer feci akıllı, yaramaz, afacan, duygusal biraz da ukala bi çocuk, bize bi çocuk nasıl eğlenir nasıl aşık olur nasıl korkar nasıl cesur olur bunu anlatıyo bize. tom sawyer okurken çok seveceğiniz ama yanınızda olsa bi kaşık suda boğacağınız bi bebe, sevdim ben güzel anlatmış mark twain amca.
not: afişler yeppudaa'dan. orası olmasa ne yaparım bilmem (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder