22 Ekim 2012 Pazartesi

bıdı bıdı

havalar güzel gitse de akşamları iyice serin olmaya başladı. hele de benim gibi donan bi genç için, misal şu anda elektrikli sobam açık ki o benim biricik sevgilim olur, ayaklarım da genelde olduğu gibi bumbuz onları ısıtmakla meşgulüm. nasıl bu kadar üşümeyi başarıyorum bilemem, herkes her zaman dalga geçer benimle çok severim sıcağı hele de köydeki soba keyfi benim için en mutlu anlardan biridir. neyse az kaldı o zamanlara. bu akşam annemlerle tivi keyfi yaptım, bu özel bi durum çünkü odamda tivi ve bilgisayar olduğu için akşamları odama kapanırım, yatağımda yatıp tivi keyfi yaparım pek de severim, fakat binanın çatısını yeniledikleri için babam ordan çanak anteni aldı haliyle evde tek bi hat kaldı o da oturma odasında ben tivisiz kaldım, üstelik te yasaklamışlar çanak anten olayını, halla halla benim belki bi kaç tivim var misal bizde üç tane var, ya bana o imkanı sağlıycan ya da karışamıycan balkonuma felan yani tivisiz kalabilirim diycem ama babam sallamaz onları :p ben alışmışım çünkü küçüklükten beri ayrı televizyonum var babamla zaten tivi izlenmez zap zap nerde bi belgesel var onu izler, aslanlarla yılanlarla büyüdüm ben (: şimdi büyüdük gerçi kumandayı bana veriyo garibim (: işte tivisiz kalınca tıpış tıpış bizimkilerin yanına gittim ha bişi izliyceğimden değil de bilgisayar başında fazla kalamıyorum dizi felan da illa gece izliycem öle tuhaf huylarım vardır. onlarla ne kadar az vakit geçiyorum aslında bunu anladım bu akşam, zaten geç kalkarım ben, akşamda odama geçerim misafir felan olcak da beraber oturcaz akşamları, yazık sonra çok pişman olucam. bu konuyu hop diye zıplıyorum zira darlandım kendime.

 
son günlerde ya bişi izlemedim ya da genelde film izledim onları ayrı bi yazıda yazarım artık. epeycene uzun bi sürede (bana göre) city hall'ı tamamlamıştım ondan bahsetmemişim. diziyi cha seung won ve kim sun ah'ı bir araya getirdiği ve ben ikisine de bayıldığım için izledim. haliyle iki beğendiğim oyuncu olunca işin içinde, benim beklentilerim de tavan yapmıştı. dizinin de komik olduğunu ordan burdan okumuştum hatta pek beğenmişlerdi, belki beklentim çok yüksek olduğu için belki gerçekten öyle bana gayet vasat geldi dizi, yani sadece ikili sahneleri sevdim o da yani sevmemem mümkün değil elemanları seviyorum çünkü, onun haricinde geri kalan konu sıkıcıydı hep bi seçim sürecindeydi dizi biri bitti bi başkası başladı, belediye olayları saçma saçma nedenlerle insan tepkileri bi de senaryo kendini tekrarladığı için sıkıcı oldu genelde, kısaca ben pek beğenemedim o nedenle tavsiye de etmem. yani athena'yı yapmış, greatest love'da çoşmuş bi adamdan, kim sam soon olmuş, scent of woman'da ağlatmış kadından nasıl en iyisi beklenmez ki, kusura bakmasınlar kabahat benim değil (: bunun aksine kısacık bi sürede ayşe kulin'den gece seslerini okudum. öncelikle beğendim kitabı, ayşe kulin kitapları sürükleyici tarzdalar, gece sesleri de oldukça sürükleyiciydi. yine içinde her telden vardı, kuşak çatışmaları, anne-kız, oğul ilişkileri, siyasi olaylar, darbe zamanlarının etkileri, aşklar meşklerle dolu dolu bi kitaptı, eğer okuyasınız okuyun bence (:


not1: fonda sezen aksu var.
not2: afiş yeppudaa'dan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder