15 Eylül 2012 Cumartesi

güm güm diye çarpıyo


uyumak için yattım ama çarpıntım tutunca daha fazla dayanamayıp loplopu açtım. durup dururken neden çarpıntım alıyosa bu seferkiler panik ataktan değil de depresyondan sanırım. evet sanırım çaktırmadan depresyona girdim yine. yine diyorum çünkü pek sık haşır neşir olurum kendileriyle. panik atağın en azından nedenini biliyorum ama bu çarpıntılar hepten sinirimi bozuyo çünkü sebepsiz yere oluyolar ne okula gitmek zorundayım ne sabah erken kalkmak zorunda. sabah uyanmak benim içim ölümle eş değer olduğundan bir bunalım nedenidir. erken kalkmayı sıkıntı yaptığım için hiç uyuyamam ve çarpıntım olur. ilk deliliğimin ortaya çıkışı da bi alem. ünideyim yeni geçiş yapmışım trabzona, rizeden git gel yapıyorum (ki öyle de bitirdim) bizim bölümün akşam sınavları meşhurdur o akşamda öyle bi sınav var ve ertesi gün de erkenden bi tane daha, gece rizeye dönmem zor arkadaşlar da bizde kal dedi ben de tamam olur dedim (demez olaydım) sınavdan sonra çıktık gittik eve, yedik içtik hiç bişi yok sonra annem aradı belki aramasaydı bişi olmıycaktı ben bebeler gibi bi başladım ağlamaya, allahım ne komedi kendime hakim olamıyorum, deli gibi çarpıntım bi taraftan ayıptı sölemesi kusma bi taraftan. ömrümde ilk kez böyle bişi geldi başıma elalemin evinde üstelik, bu halde ne çalışması üstelik çok da zor bi sınavdı yattım ben ama ne uyku ne bişi sabaha kadar bi ateş basması bi sıtma ve sürekli çarpıntı. eve gidince de o zamanlar dedem rahatsızdı annem orda kalıyodu bazen o zaman da oldu felan annem bilmiş kadındır hemen iyi bi doktora getirdi beni kadın tak diye panik ataksın, yalnızlık korkun var annenden ayrılamıyosun dedi, tamam anneme düşkünümdür ama o kadar mı yani o kadarmış gerçekten de, o süreci unutamıyorum annem nereye ben oraya kadının eteğine yapışmıştım resmen. trabzona yerleşmeme nedenlerimden biri de budur işte, hatta akademik kariyer için şehir dışı da yazmadım aile düşkünlüğüm yüzünden o yüzden de işsizim, alabileceğim pek çok üni vardı ama yazmadım şimdi düşünsem bile iş işten geçti, hemen ilaca başlayınca derine inmeden kurtuldum panik ataktan ama aslına bakarsan hayatımı çok fazla etkiledi ve değiştirdi bu hastalık. fakat bu son zamanlarda mevcut olanlar panik ataktan değil anlıyorum, bu delilik içerde bi yerde. başka bi şeyler ilgilendiğim ve uyumaya çalışmadığım içim misal şu anda çarpıntım yok, çarpıntı kötü ya gelmesin kimsenin başına, mide bulantısı da kötüdür, karın ağrısı, migreni demiyorum bile (:
not: ablamın bilgisayarı olduğun için resim nerden bilmiyorum ama cocacolagirlie imzalı güzelmiş eline sağlık (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder