7 Haziran 2012 Perşembe

bugünlerde...

bizim için yazın başlaması iş demek, haliyle en sevdiğim mevsim hiçbişi anlamadan hızla geçmekte. en sevdiğim sahil akşamları tamamiyle hatıralarda kaldı. fabrikada günler sıkıcı,yorucu ve fuzuli bi şekilde ilerliyo. kendime katkım sıfır epeydir kitap okuyamadım zaten ales zımbırtısı vaktimi almıştı bi soru bi saat dinlenme eşliğinde haliyle benim zor bulduğum sınavdan ala ala 72 almışım neyse ki barajı geçtik :p bu dönem hiç kitap okumadım, fabeikaya gelince zaten yalan oldu boşluklarda kpss çalışıcam güya sadece tarih çözüyorum o da hoşuma gidiyo bi kaç testten sonra bırakıyorum ondan da hedefim 50 nin altında kalmamak (: bişi okumayınca kendimi kötü hissediyorum, elime alana kadar aslında o kısır dönemimee girdim, bi kaç güne aşmayı planlıyorum. yorgunluktan ve belki de sıkıldığımdan kore dizisi izleyemiyorum. iki diziye başladık ikisinden de 2,3 haftadır 2 bölüm izledik anca padam padam ve sungkyunkwan scandal (yazana kadar bi kaç kere baktım) ablam padam padamı çok net bi görüntüyle vuzeden indirdi ama onda reklamları kestikleri için alt yazı uymuyo haliyle o süper görüntüden izleyemiycez malesef bu da ilerlememenin bi nedeni olabilir. en son hangi dizilerden bahsettim hatırlamıyorum ama uzun bi süredir izlediğim worlds within'i bitirdim geçenlerde. ömrüm boyunca gördüğüm en güzel,en tatlı, en uyumlu, en yakışan çiftin dizisiydi. gerçekte de olan birlikteliklerini nasıl bitirmişler umarım doğru değildir, onların bebeklerini hayal edemiyorum ben. diziye gelince diğer dramalardan oldukça farklı dizi sektörünü, ilişkileri,arkadaşlıkları anlatan gerçek bi dizi. gerçi dramalık bazı durumlarda da vardı ya o kadar olcak artık, sadece hyun bin ve song hye için izlenecek bi dramaydı, üstelik şebekliklerine bayıldığım daniel choi de vardı (adını karıştırmadıysam tabi) hatunu zaten full house'da görmüş beğenmiştik hyun binden bahsetmeme gerek yok sanırım (: bşka bi dizi bitirdim mi hiç hatırlamıyorum yahu, lie to me izlemiştim en son sanırım, işte orta düzeyde bi diziydi pek beğenmedim tipik kore dizisi bissürü yalanlar sonra hemen aşık olmalar felan tabi ki kızımız memur oğlumuz ise süper zengin o derece tipik (: ondan sonra cinderallas stepssister'ı izlemeye başladım daha doğrusu beraber izliyodum evdeki bilgsayarımda olduğu için yarım kaldı onu da deli beğenmedim ama en azından konusu farklı, süprizli felan bi de moon hatununu severim ben marry yüzünden (: bakalım devamı nasıl ilerliycek artık kaç zaman sonra kısmet olur bilinmez. her ne kadar kore dizisi pek izleyemesem de son 10 küsür bölümünü izlemediğim gossip girl' ü izleyip sezonu tamamladım, lan çok rahatlar gerçekte de öylemiler acaba kim elin kimin cebinde belli değil olayı bizim anlamamız biraz zor sanırım. yeni hedefim yine aynı miktarda izlemediğim desperate housewifes' ın sezonunu tamamlamak o da bitmiştir heralde, ben de bittim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder