8 Mayıs 2012 Salı

öle bi şanslıyım ki

ahh ben ahhh, hani laf vardır ya allah önce eşeğini kaybettirip sonra buldurur diye ben de öle sandım bi sevindim bi sevindim ama ben o kategoriye girmiyomuşum oyh. bilgisayar formatlanınca gitmişti canım fotolarım,internetten de bakınca işte gelebiliyomuş geri felan, ben de elemana işte bi bakıver dedim o da tamam dedi ama hiç işte zor bu iş, gelmez büyük ihtimal demedi öle bi tamam dedi ki haee olcak lan bu iş dedim,akşam geldi loplop ben bi heycan atıldım,baktım sadece 90 tanecik bi yıkıldım bi yıkıldım sonra bari hangileri,bi işe yarasalar derkene anam bunlar zaten benim bile isteye silmiş olduğum fotolar işte yamuk yumuk çıkan, alakasız insanların olduğu fotolar allahım o an la bu kadar mı be bi insanın şansı bu kada mı yerin dibinde olur dedim, hala olayın şokundayım yeni yeni fotolarımın silindiğine alıştırmışken kendimi anaa geri geliyolar diye bu deli gönül sen bi çoş ve o gönül hanee kek kabarır kabarır ha taştı diycekken puf olur ya ha o hesap işte,yazık değil mi bana ya bi bünyenin nası bi çekim gücü var lanet topluyom bol bol, biraz da iyi yerlerden gel yaaa. yareppim ne olur ne olur bana da bi kıyak (yine kızcak bana)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder