17 Mayıs 2012 Perşembe

maç maç maç


Cumartesi günü şampiyonluk maçı vardı ben olayın galatasaray tarafındaydım. Eskiden,küçükkene acaip fanatiktim maçları izleyemezdim bile heycandan büyüdükçe bıraktım takip ettim tabi nedir ne değildir ama ağlamıyorum artık yenilince (: evde lig tv’nin işi olmadığından dinledim maçı ama ne gerilim adamların adını da bilmiyorum doğru dürüst kim atak ediyo kim atcak kim yiycek bi haber ancak ayyy hayırrr diyip durdum neyseki sonuçta gülen taraftan oldum. Ertesi gün sınava gideceğim için hiç dizilere bulaşmadım böylece tivideki spor programlarına bulaştım, izledikçe daha da gerildim,insanlar hem kendilerini hem başkalarını nasıl böyle tehlikeye atabiliyolar anlayamıyorum bi türlü. Hırs,öfke nasıl gözleri kör edebiliyo izlemiş olduk. Sınava gelince zaten sabahın körü uyanarak güne kötü başladım en hoşlanmadığım şeydir kendisi. Sınav sistemi değiştiği için zordu yani bana öyle geldi, tık tık çözdüğüm soruların yerlerinde yeller esti, türkçe sorularını bi çırpıda çözerdim onlar bile ne kadar oyalayıp ikilemde bıraktı beni, keza matematik te öyle hızlı olamayınca sürede sıkıntı oldu, nerdee asla alamam 79'lar felan bi daha, bakalım bunun sonucu ne olcak. Sınav günü rizenin akhisarla şampiyonluk maçı vardı kim yenerse o çıkacaktı birinci lige oldukça heycanlı bir maçtı yani, annem gidelim değişmişti benim pek niyetim yoktu ama sınavdan dönerken merkezde toplanan kalabalığı,eğlenceyi görünce ben de heveslendim, ablayı da kandırdım karar verdik gitmeye, daha önce hiç gitmedik nerden girilir biletli mi biletsiz mi felan kadınlara bedava çünkü normalde, neyse gittik sora sora bağdat bulunur misali öğrendik, beş lira vererek aile tribününe girdik ama nasıl kalabalık kadın pek yoktu,koca,kardeş,baba felan olsa gerek ya da kalabalıktan karışıklık ta olmuştur. Çalınan şarkılar, yapılan tezahüratlar,bayraklar hemen havaya sokuyo insanı direk o atmosfere ayak uyduruyosun. Ablam da ben de acaip heycan yaptık,gerildik ben bakamıyorum felan maça sağ olsun hakem beycik epeyi darlattı bizi faullere görmedi, kart yok, iki gol vermedi neyseki golümüz olan penaltıyı verme zahmetine girdi. Çok erkenden ilk golü yedik ama rizespor deli gibi oynuyo bildiğin tek kale sonradan golü de attık ama bi türlü ikinci gelmedi sayısız pozisyon oldu ama o direklerden girmedi işte, olmayınca olmuyo ve atamayana atarlar lafının da pek gerçek olduğunu görmüş olduk. Son dakikalarda ikinci gölü de yedik ve o anda küçük kıyamet koptu,taraftar çıldırdı,şişiler atıldı, koltukları kırdılar sahaya fırlattılar maç bittikten sonra bi grup sahaya indi artık amaçları neydi merak ediyorum deli dana gibi nereye koşturdular neyi halletmeye,ispata çalıştılar gel de anla.
Bizim tribünde pek bişi olmadı, kadınlar olduğu için, bi kaç koltuk kırdılar yapmayın diyince onu da bıraktılar ha biz çıktıktan sonra ne oldu bilemem. Kırılan koltuktan birini bi kız çocuğu yerine oturtmaya çalışıyodu ablam dedi ki aha dedi tam tivilik olay büyükler kırar çocuklar onarmaya çalışır, yazık.
Kardeş te arkadaşlarıyla geldi maça sağ olsunlar son dakkada geldikleri için bizim tribüne giremediler,çıkışta buluştuk. Benim kardeşim öyle güzel ki bissürü insan içinde farkediliyo o derece yakışıklıdır ablasının balı (: sahilden yürüyerek eve geçelim dedik ama nasıl kalabalık şansa babamın ordan geçeceği tuttu, hemen postaladı bizi kardeş, belki kavga çıkar diye düşündü heralde erkekim (: kısaca maç maceramanız hüsranla sonuçlanmış oldu, hala o kadar gol kaçar mı diyorum işte hemen hayal kırıklığı oluyo insanda, kazansaydık acaip eğlenceli olcaktı neyse belki playofla olur. (böyle mi yazılıyo acep ki) Ertesi gün ablayla çarşı yaptık iki hediye almak için dolandık durduk fufuka insan ben hemen yoruldum tabi sonra yemek için burgerking e gittik ne zamandır hamburger yememiştik o gün deli gibi yağdıktan sonra güneş açtı, öyle bi memleketim var (: yedikten sonra terasta yorgunluk atıyoruz içeceklerle,garsonun şemsiyeleri kapıycağı tuttu tabi üzerinde biriken su birden bire yere nerdeyse ablam ıslanıyodu az da ıslandı zaten tabe sinirlendi ıslansaydım ne olcaktı dedi garson kişi sinirli bi şekilde özür diledi ama bunun üstüne yan masanınkini kapattı ve yine aynı şey oldu bu sefer onlar ıslanıyodu biraz öküzdü yani biz söylenerek hemen kalktık olan yorgun ayaklarımıza oldu dinlenemeden gene yollara düştük (: halimeye yaa biraz dinlensek de ondan sonra atarlansaydın dedim ama iş işten geçti pek tabi (: yani bi hata yaptın gördün ne bi daha yapıyon, boşuna demiyolar en büyük nimet akıl diye. Not: Bu yazı hastanede yazıldı bakalım ne zaman postalancak :öpcük bissürü:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder