4 Mayıs 2012 Cuma

başlık bulmak ne zor iş

bugün ablayla doktora gittik, iki üç haftadır az,çok başı ağrıyo işte doktor temografi çekelim demiş yalandan radyasyon neyse baktı temiz işte migren dedi,belirtiler doğru da ilk kez olması uzun sürmesi şaşırttı bizi. neyse ben de yıllardır migren var tedaviye inancım olmadığı için gitmedim ve tembel olduğum için pek tabi, ben de araya girdim dedim böle böle seni de tedavi edelim dedi ben de tamam bakalım dedim düzenli ilaç içmeyi beceremeyen ben bakalım bu tedaviyi tamamlayabilcek miyim,böylece abla kardeş aynı ilaca başlamış olduk, bu migren karın ağrısı genelde anneden kıza geçermiş ve kadınlarda görülme olasılığı daha yüksekmiş ve peynir ve çikolata yeme dedi hatun bize ben peynirsiz ölebilirim böle diyince o kadar da değil kibrit kutusu kadar yiyebilirsin dedi, aman lütfettim diycedim de hatun tatlıydı hee dedim (: ordan çarşıya geçtik babetlerimi giyebilmek için pantolan çorabı istiyoum böle muz çoraplı renkli felan anam meğer yokmuş öle bişi pentinin yeni sezonuymuş ta 3 hafta sonra gelcekmiş gören de ışınlanmanın formülünü arıyorum sanır,elim boş dönmedim tabi ucuza hırka buldum almaz mıyım hemen aldım,ahh bissürü param olsa doğru orantılı bi şekilde de hırkam olur gerçi ayakkabı çantaa her şeyim olur of. bazen diyorum ki la mal ne yazıyon kendi kendine felan ama eski  şeyleri okumak hoşuma gidiyo üzüyo ama kendini okuyosun o an aklındakiler,içindekiler tekrar görebiliyosun.üye olduğum bi site vardı gerçi hala üyeyim de aktif değilim sanırım 4,5 yıllık bi üyelik çok az sayıda ve genelde birbirini tanıyan insanların olduğu sanal bi ortamdı www.elektrikidaresi.com öyle arkadaşlık siteleri gibi bi yer değildi tabi o amaç için de kullananlar vardı ama biz ablam bi kaç arkadaş ve sanal arkadaşlarla sohbet ettiğimiz E.İ. KARADENİZ şubemiz vardı orda diyip gülüyoduk sövüp sayıyoduk özledim aslında ama sitenin aktif üye sayısı azaldı bizden birileri yazmamaya başladı evlenen ilgilenmeyen oldu öle öle bitti,arada girip eski yıllara bakıyorum neler neler,güldüğüm,kızdığım,unuttuğum şeyler, o zaman deli gibi istediğim şeyleri ya yaptım ya artık istemiyorum, daha gençsin daha umutlu daha istekli, o yüzden boşver yaz diyorum bi kaç sene sonra da bunları okuycam ya kendime acıycam ya üzülcem ya sevicem kendimi öyle işte (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder