14 Nisan 2012 Cumartesi

sanırım ilk defa gündüz gözüyle yazıyorum ilk olmasa da ikincidir kesin (: içimde kocaman bi sıkıntı mevcut.bu sıkıntının her zamanki sebeplerinin yanına bir de havanın harika olması eklendi hava neden beni sıkıyo çünkü ben malak gibi evde yatmaya devam ediyorum.sürekli kendimi sövmekten de bıktım ha.hayır madem bu kada darlanıyon yap bi bok di mi ama inan sevgili blogcanım sayın kendimim büyük problemleri var acil tedavi edilmesi şart.zaten yaz geliyo yaz demek bizim için iş demek fabrika dönemi yoğun ve yorgun günler üstüne sıcak üstüne bi de ramazan gelcek değmeyin keyfimize,yine de inşallah işten boğuluruz lan tesellimiz bu olsun bari.hayat amaçsız ve bok gibi gidiyo bari paramız olsun anasını satim. sanki bi anda hıçkırıklara boğulcak gibiyim dün de böyleydi ota boka ağlar ya insan o vaziyetteyim,neyse.başıma çok piç bi durum geldi.benim mal kafam sanıyorum ki ben bişileri bilgisayarda d'ye atınca oraya format atmıyolar sağlamda kalıyo,laptop tamire gitti bi geldi içinde hiç bişi yok üstelik win 7 yapmışlar sanki sordular da he dedik ben xp ciyim bunu beceremiyorum da neyse ona çok sinirlenmedim kullanmıyorum pek çünkü ama bi açtım d yi anam ne fotom ne makalelerim hiç bişi yok valla titredim sinirden çıldırdım eğer ablam yanımda olmasaydı yeminle salya sümük ağlamıştım,kaç gün ki halaa fotolarım diye zırlıyorum aslında çaresi varmış işte babama demişlerki hangi dosyayı istediğini söylesin sanırım zor bişi şimdi makale diycem ama o kada önemli değil bu pcde de var bi kısmı bana fotolarım ve balonlarım lazım oraya da gitmem telefonla da nası diycem sanırım fotoysa felan kalsın demişler ama düşünsene tüm fotolarım yani anılar saçma sapan komik bissürü anı,başka neler olduğunu hatırlamıyorum pek tabi mühim şeyler de vardı ne olcak bilmiyorum yaa adam onun yedeğini almaz mı ya ne şansız biriyim lan ben hiç mi bi bok yolunda gitmez bi çaresine bakmam lazım başka yere gitsem para lazım orda beleşe hallederdim belki üff.para demişken tee ne zamandır hsbce ek kart göndermişti bana ben de sanıyorum yeni karttı öle unutmuşum ablam kullanıyodu diğeri anamm sen o karta hiç kullanılmamış edilmemiş ben buna itiraz ettim tabi hiç te bişi etmedim işte bi dilekçe gibi bişi doldurdum yolladım ve kabul oldu ama tabi kart kapanmıştı kaç kere aradım açmadılar en son havale edilmesini istedim ve başardım tam 96 lirayı geri aldım boş yere aldıkları paramı almış oldum gerçi o gün 40 lirası yine bi halta yaramayacak olan les'e gitti.evet girmeye karar verdim ha çalışıyom mu tabi ki hayır bazen bi saat felan bakıyorum zorla iyi puan alsam ne olcak ki ingilizcem olmadıktan sora üni hayalelerim de kalmadı malesef o denli göt yok bende. işte aklımda kalmasın maksat diyorum kpss ye de girsem bi kaç gün kaldı ona bakarsın attıklarım tutar felan ah kafam ah kendi hayatımın içine ben sıçtım inat etmiştim illa hoca olcam diye tabi o zamanlar böyle zorluklar yoktu yüksek yapmak yeterliydi neler değişti neler benim ortalama da iyiydi torpil de oldu mu kesin girerdim tek hayalim yüksek okulda hocalıktı seviyodum orayı olmadı elimden son anda aldılar o hakkı allah büyük diyorum ve bo konuyu kapıyorum işte sırf bu yüzden memurluğu hiç tınlamadım yüksek okuldayken çok rahat alabilceğimi biliyodum şimdi en az 6 yıllık memurdum lan bazı arkadaşlarım öyle yaptı dışardan bitirdiler sonra ben ne yaptım üniye gittim yok efenim yüksek yaptım onlar oturdukları yerden maaşlarını alıyo istedikleri gibi yiyip içiyolar tabi iş olunca kocaları da oluyo bana bakalım tüm gün evde mal mal ömür tükettim ha çektiğim çileler tez sıkıntısı da yanıma kar kaldı zaten o yordu bünyemi o yüzden pes ettim yani gerçekten ileride ne olacağını bilemiyoruz istemesek bile tüm yolları denemek lazımmıl geç de olsa anladık. tekrarr amannnn diyip konuyu değişiyorum en son izlediklerime gelirsme eğer epeyi süredir izlemekte olduğum bad guy ve musicali bitirmiş oldum.badguy'ı senaryo felan gidişat farklı gelmişti beğenmiştim oyunculuk ta pek fena değildi ama gelelim sonua bildiğin bok ağlamaktan içim çıktı laaa nedir bu senaristlerin zoru adamın kaç bölüm dibi çıktı gel öldür onu sen pekala mutlu olabilirdi yani yazık değil mi o kıza töbe töbe,zaten o küçük kızı hiç sevmemiştim çok itici gelmişti bana kompleksli bok adamı ne vurdun bi de hiç bişi etmemiş gibi spor ederken göstermedi mi ayy bak darlandım gene,öle ağladım ki daha çok sinirden tabi az daha kuscaktım da tuttum kendimi öff lanet ya, musical de hiç beklemediğim performansı buldum yani sardı bana gerçi sürekli aynı döngü içindeydi oldu olmadı oldu olmadı fena değildi işte gerçi hatun kızımız işte boftaki kız pek iyi oynamadı mı ne ama beyimiz iyiydi kısık gözlerine bayıldım tipik kore dizisiydi bi de aynı şarkıyı dinlemekten sıkıldım haa badguy ın ise ost si çok güzeldiii aşık oldum unutmadan bulmam lazım, bi kaç film de izledik ablamla only you'yu izledik ayhh ikisini de severim biri dunyam biri de ağlamaktan içimi çıkarmış adam güzel filmdi tüm film boyunca yaa abla adam ölcek ölcek işte diye zırladım ama korktuğum olmadı şükür diğerinin adı aklımda yok ama bi kaç aşk hikayesi anlatıyodu o da güzeldi.buralara bissürü öpcük bırakıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder