28 Nisan 2012 Cumartesi

evim evim mis evim

ne zamandır yazacam bi türlü olmadı gitti. geçenlerde annemin bi testi için hastanede yatmamız gerekti iki gün. her zaman derim ama bu kısacık zaman yine de hatırlattı bana evim evim güzel evim olayını. kesinlikle insanın evi gibisi yok biz anne kız çok evcil yaratıklar olduğumuzdan iyicene bağlıyız evimize, gerçi benim bağlılığım tembelliğimden de kaynaklanıyo da neyse. eski zamanla şimdiki dönemi kıyaslayınca insan diyo nerden nereye, beş altı kişilik yatakhaneler,hizmet yok her yer eski,pis ama şimdi öyle mi ya iki kişilik geniş odalar arada perdeler,refakatçinin rahat etmesi için yatak koltuk yemekler mis gibi her yer tertemiz her odanın tuvalet banyosu ee daha ne olsun hastanede bu kadar rahat olur. Allah düşürmesin ama eksikliğini de göstermesin.bu gibi durumlarda küçük şehirler daha iyi sanırım yani istanbulda hastaneye gitmek pek zor olsa gerek özele bile. İnternetten randevunu alıyon oh mis azcık bekle hallet işini,güzel güzel. ben tabi uyumayan bi insan olduğum için hele de hastanede çok zor aldım laptopu başladım you have fallen for me adlı şaheseri (!) izlemeye öle ordaki zor koşullar altında epeycene izledim sanırım evde olsaydım bırakırdım. Ünlemden de anlaşılacağı üzere hiç beğenmedim neresini sevmişler anlamış değilim neyse zevk meselesi.beautifulda izlesem de oğlancağızı hiç beğenmedim oyunculuğunu felan bu dizideki favorim gerçekte de cnblue’nun bateristi olan kerata ayhh yerim onu diyorum kısaca. son bölümü izlemedim belki acaip olaylar olurda fikrim değişir :p daha önceden my girl’ü izlemiştim çok popüler olduğu için uzak durmuştum ama birden bire izledim pek de beğendim gerçi kızı beğendim demem daha doğru olur yani onun komiklikleri mimikleri ben çok kim sam son tadı aldım o yüzden hoşuma gitti senaryo felan aynı şeylerin işlenmesi sıkıcı olsa da izletti kendini bu dizideki beylere de aşık olmadım pek memnunum yani her izlediğime aşık olmak iç açıcı bi olay değil az seçici olmalı (: sonra köyde ablamla acusiyi izledim ilk kez won bin görmüş ve beğenmiş oldum, hem film güzeldi hem de oyunculuklar miniğe bitmemek ne mümkün adamın karizmasından bahsederek kalp sancılarına giriş yapmak istemiyorum. dün gece de ablamla cimri aşıklar diye çevrilen filmi izledik o da pek güzeldi bebe ise yine çerezlik kıvamdaydı bi milyon hatuna taş çıkaracak güzellikte bi varlıktı kendisi. Böyle güzel şeyler işte ancak izledim durdum çalışma eylemini ise hiç gerçekleştirmedim desem kesinlikle yalan olmaz. bu süper ötesi çalışkan kişiliğime rağmen kpss'ye bile başvurdum bu denli bi salağım işte.neyse maksat spor olsun (: annecikler köyde yalnız alemlerde takılıyorum fena da olmuyo hani (: bu arada tek arkadaşımız esra geldi bebişle oyh insan görünce şok oluyo yakıştıramıyo çocuk felan kabullenemiyo henüz kavramış durumda değilim,paşa hep uyumayı tercih ettiği için çok samimi olamadık kendisiyle artık başka sefere, güzel dudaklarını öpmek lazım esra kız evlendi tamam dedik ama üstüne bi de çocuk yaptı yanlış hareketler bunlar.bugün eski bi arkadaşla karşılaştık daha doğrusu önünden geçmişliz aradı yanına çağırdı ben de alay ediyom abla bu davetiye vermesin bize diye hakkaten doğru çıktı haftaya evleniyomuş, ünide beraberdik ideal çiftik ben sevebilseydim eğer ama ben arkadaş dedim öle gitti,şimdi düğünüme gel diyo ne tuhaf, neler paylaşıyosun ne sıkıntılar beraber büyüyosun resmen arkadaşlarınla ama sonra kopuyosun işte, herhangi biri oluyosun uzaktan arkadaş nankör müyüz ne,ben öyleyim en azından çok az kişiyle iletişime devam ediyorum sen bişi yapmayınca karşı taraf zaten yapmıyo öle bitiyo tüm bağlar, bi de benim kardeşlerim var deli gibi aşık olduğum gereksinim de duymuyorum sanırım bi başkasına bazen kalabalık olmak istiyo bünye o zaman anlıyorum o boşluğu öf sıkıldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder