2 Nisan 2012 Pazartesi

bişiler bişiler


bissürü bigbang klibi izledikten sonra ne yazasım var ne dizi izleyesim aslında, bu grup beni acaip keyiflendiriyo tabi iç çekmelerimin sayısı da tavan yapıyo orası ayrı. top için ölebilecek kıvamdayım her ne kadar kardeşim sayılsa da grurumu bi kenara bırakabiliyorum (: dragoncuk ta efenim tam yemeklik çerez, nası şebek neyse grup başlı başına dünyanın bilmem kaçıncı harikaları konumundalar çocukcağızların fiziksel artılarının yanına ses,müzik,şarkılar da eklenince al sana kpop'un kralları bence tabi ki,yani benim kpopla pek alakam yok ama ben ve türkiyedeki diğer arkadaşlar bu denli beğeniyosa varın orayı düşünün diyorum kısaca. neyse, kendi hayatıma gelirsem şayet hiç bi değişiklik yok aynen devam ediyorum rutin ve tembel hayatıma,ara ara pişmanlıklar sarsa da içimi koca kıçımı kaldıracak gücüm yok malesef. ales sınavına 1 ay kaldığı halde hala karar vermiş değilim katılıp katılmamaya,ha bişi değişmiycek de işte sürekli içimde kurtlar var beni rahat bırakmayan ha bi de pek değerli annem daha ne olsun,masanın üstünde yazılar vardı bayıldı bu ingilizce mi çalışıyon diye yok la dedim of off dedi o da.evet yok la sağ olsun behzat ç. (: efenim izledikleriem bakacak olursak şaey ı am sam'i uzunca bi sürede bitirdim işte top'un da katkılarıyla orta seviyelerde yer aldı,top olmasaydı izlermiydim bilmiyorum ordaki abimiz de amca kıvamında olsa da meğer rapçiymiş kendisi oldukça şaşırdıydım bu duruma,ondan sonra white christmas izledim açıkcası hiç umudum yoktu ama bayıldım ne oldu bitti epeyce süre anlayamadık en azından senaryosu farklıydı sıkıldım yani aşklı meşkli şeylerden, sürükleyiciydi güzel kurmuşlardı sonu olması gerektiği gibiyse de ben canavarlaşmasınlar isterdim hane kazanmasın babında gerçi o eziyetler bana yapılsa yeminle münasip yerinden kan alırım yani o derece. bu diziyi pek beğendim yani bi kaç tane de kore filmi izledim işte sevgil jang geunun bebek ve ben,you are my pet miydi bi de doremili olan onları izledim işte vasattılar pek tabi bi de cennetin postacısını izledim ortanın üstündeydi orda da dunya oynuyo kız ne kadar güzel normalde trt1 de yayınlanan sarayın incisini de takip ediyorum da orda hiç belli olmuyo hatunun güzelliği, o da bitse de kurtulsam çok sevdim o diziyi de güzel kurgulanmış her bölüm bi şok oluş hali ilk defa böle eski krallık şeysi izliyorum hep bi önyargım vardı ama beğeniyorum bakalım ne olcak sanırım yaklaşık 15-20 bölüm kaldı ama işte erken kalkmam gerekiyo obi de mecburen tivi karşısında kalıyorum bi saat benim için erken saatler (: kitap kısmına gelirsem şayet bugün itibarıyle paulo coelho'nun elifini bitirmiş bulunmaktayım. hmm daha fazlasını beklediğim doğru ama hayal kırıklığına uğratmadı en azından. işte reenkarnasyonun ne saçma bişi olduğunu bildiğimden o bilmem kaç hayat yaşamışlık aynı insanlarla yeniden karşılaşılması yok efenim elif denen nokta işte ışık çemberinden geçme bana hiç bişi ifade etmese onların yerine koyabileceğim şeyler var her ne kadar ben yaşayamasam da yaşadığını inandığım zatlar var, sevgili peygamberler,mevlana,şemsi tebrizi gibi pek çok insan onlar bi şekilde allahla ve bizim hiç bilemediğimiz evrenle bağlantı kurmayı başarmış insanlar,verdiği örnekler bunlar değilse de her ne kadar saçma olsa da mantık aynı gibi ben böyle düşünerek okudum bu kitabı ben şurda bi hayatı yaşamayı beceremiyoken düşünebiliyonuz mu başka başka hayatlar yaşadığımızı yok ben almıyım diyorum. elimde kitap yok ne halt okuycağımı bilmiyorum böyle olunca si süre okuyamıyorum soğuyorum kendimden. bak unutuyodum açlık oyunlarının serisini bitirmiş ve aşık olmuş her birey gibi ben de pek tabi filme gittim. bir şey vardır kitabın filmi,kitap kadar güzel olmaz diye ee yani tabi ki doğru onca sayfanın sana verdiğini iki saat verebilir mi hele de karakterler fiziksel olarak yerine oturmazsa gözünde öyle canlandırmadıysan hiç olmaz. allahtan ben internetten takip etmiştim de hazırlıklıydık oyunculara eğer direk filmde görseydim büyük hayal kırıklığı olurdu yani film kitaba göre oldukça vasat düzeyde kalmış yine de o sahneler görmek heycanlandırı oldu,hislendim felan. son zamanlarda fantastic baby haricinde aydilgeden sormaya bayıldım bunu da ekliyim di mi ama bay sevgili dostum (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder