15 Şubat 2012 Çarşamba

öffler ve pöffler

epeydir uğramadık buralara.yazcak bişi de yok aslında ne olmuş olabilir?misal dün sevgililer gününü yine ve yine sap gibi geçirdik haliyle oldukça manasızdır gerçi benim için hep manasız olmuştur.en kötü haber olarak malesef netten kore dizilerini izleme olanağımız azaldı sadece diziporttan izleyebiliyoruz o da çok sınırlı işte indirerek izliycez mecburen o bile sıkıntılı megalı bişi yasaklanmış olan bize oldu,gerçi bi arkadaşta baba stok var iki bellek doldurmuş ona bi el koysak süper olcak da nere yığcaz o kadar malı onu bilmiyorum.bildiğim için izlediğim sorry ı love'yu izledim oyhhhh içim çıktı resmen bilmeme rağmen ağlamak onun haricinde iç ezilmesi lannn aşk güzel bişi be sonu kötü olsa bile.bi de nası mazoşist insanlarız resmen acı çekmekten,ağlamaktan acaip zevk alıyoruz hatta fazla ağlayamadığımız için üzülen tipleriz en azından ben öyleyim tipik ergenim 30 olsak ta (: birazdan gezmelere gitcez bissürü aburcubur yiycem belki bunalımdan sıyrılırık az.yalandan bi ton zırvaladım.burdan tüm oppa severlere öpcükkkk (:

2 yorum: