24 Şubat 2012 Cuma

günün özeti

bişiler yazak dedim,birileri okuycak diye yazmıyorum (ki okumuyo) sadece anlatıyorum. bugün ablayla yürüyerekten çarşı yaptık hatta dönüşte de yürüdük beni gibi tembel birisi için oldukça zorlayıcıydı ne zamandır kendime bişi almıyodum bi tunik ve çanta hediye ettim kendime sezon sonu olup ta her bişi ucuzlayınca bissürü şey almak istiyorum ama mantıklı olan ben tabi ki engelliyo bu hissiyatımı. songül ablada oturduk akşamleyin halam vardı işte kızları felan bissürü dedikodu ettik tabi ki her hikayede bi yalan bi haksızlık bi aç gözlülük var,artık akraba bağları,aile,sevgi felan hak getire her şeyin anası para olmuş,para için herkes satılıp herkes atılabilirmiş.her ne kadar bunu bi ton kez görsem,öğrensem de aklım almadığı için her bi anlatılanda tekrardan şoklara giriyorum.en üzüldüğüm şeylerden biri de ailelerin evlatları arasında ayrım yapması tamam hadi birinin sevgisi ağır bastı lan bari çaktırmayın da maddi imkan olarak haksızlık yapmayın da göze batmasın içinizin vaziyeti,anan baban sana haksızlık ederse elin oğlu ne eder, sanırım günde milyon kez şükrediyorum allaha aileme sahip olduğum için çok şükür yeminle.neyse dün esracık da aradı kargosu gitmiş ablacık yollamıştı,pek sevinmiş işte bebeği bişiler almıştık bi de çay yolladık beklemediği için daha da hoşuna gitti sanırım, düşünüyorum da benim de süpriz kargo almam hoşuma gider,yani internetten alışveriş yaptığım da bile kargolar geldiğinde seviniyorum sanki bilmiyorum ne geldiğini (:hmmm sonracığıma 49 days'i bitirdim beğendim ben her ne kadar sonunda gereksiz saçmalıklar olsa da dramlaştırmak için iyi olmuş, benim için bi farkı sevgili oppacıklara ölüp bitmeden rahatlıkla izledim diziyi bunun yanında sanırım ilk defa bütün hatunların da oldukça güzel olduğu diziydi. genelde hatun kızımıyı oppacıklara yakıştırmıyoruz ve sürekli bi kulp takma olayına giriyoruz. okuduğum kitabı da (fazladan bir gün) bitirdim fena değildi ruh hallarini anlatışı,aşkı ve ilişkiyi ele alışı hoştu bunun yanında erotizm de barındırıyodu rahatsız olanlar için zor bi kitap olabilir ama rahatsız edici bi dille anlatmamış yazar kişisi sırada şeytanın labirenti var ona başlıycaz bakalım. dizi olarak ta iris ve flower boy ramyun shop'u izliyorum. irisi pek beğenmekle beraber flower boyun başında pek sıkıldım ama sonraları epeyi toparladı birazdan irisi izlemeye devam edicem.bu yazıyı yazarken bir yandan da mısır ekmeği yoğurt yiyorum joy türk eşliğinde. bu da böle karışık bişi oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder