2 Ocak 2012 Pazartesi

ne yılbaşı ama

ay ay o kadar güzel bi gün geçirdim ki anlatamam desem de tabi ki inanmayın,gerçi günü güzeldi de gecesi kötüydü.insanların ne kadar çıkarcı ne kadar düşüncesiz olduklarını her defasında unutup her defasında tekrardan öğreniyorum.gündüzden halamın bahçesine mandalina toplamaya gittik bi kaç kişi hava çok güzeldi bahçe güzeldi,ama salak ben göt kada ağaçtan inerken ayağamı sıkıştırmaya başarıp kırma kıvamına getiriyodum az daha ama sevgili allahım bu kız zaten bunalım bi de bunun ayağını kırarsak bildiğin deli olur diye düşünerekten zannımca vazgeçti bu plandan ama ayağı kurtarma adına ben de kollarımı siper ettim kendime her yeri çizik çizik mor mor.bi de tembel teneke olduğum için bu eylem beni yordu tüm vücudum hamlandı kıçım öle ağrıyoki desen tam 2736 kez sopa yemiş gibiyim.halama dedim ki bak mandalinaların ne yaptı bana kocama ne diycem hep çizik oldum diyince bana ona söyle seni bu kadar hırpalamasın yumuşak sevsin dedi.durumum ne kadar vahim aşklı meşkli takılmalar bile edemiyorum kıskancak kızacak bi sevgilim bile yok of of.işimiz bittikten sonra yedik içtik dedikodu ettik akşam eve döndük daha arabadan inmeden amcaoğlunun karısı aradı kendisi iki çocuklu olup her hafta muhakkak bize gelir mesele bu değil tabi neyse efenim işte nerdesinizler felan dedim böle böle işte uygunsanız gelcem ben de dedim ki yorgunuz ama uygunuz ne yani o kadar da demiycem mi geberiyorum yorgunluktan üstelik yılbaşı akşamı belki bi planım var belki kutlıycam ya,annem hemen yaa niye öle dedin ayıp olur arayalım gelsinler dedim ki yahu o gelecek ne gezer onda öyle düşünce,yıkandım yattım ben ve her zamanki gibi haklı çıktım ve geldiler sallamadım ben yatmaya devam anamm sen gel benim kapımı aç,çıldırcaktım az daha inadına şimdi kalkamam dedim işte 15 dakka sora felan kalktım,bunun bebek var ona tapıyorum ama bi de 9 yaşında kızı var ona taptığımı söyliyemem malesef,başka bi akraba da çat kapı geldi,üstten kuzen de indi,zaten sinirli olan ben küçükle kavga ettim neymiş telefonu alıp başka odada konuşcakmış sanırsın gen kız manitasıyla konuşcak olmaz dedim bu bi atarlandı kapıları yüzüme kapamalar çığlıklar felan ben de bildiğin asabiyimdir yani hiç evdeki milleti anasını takmadım verdim kalayı ama benle nası laf yarıştırıyo hiç altta kalmıyo sanırsın iki üni bitirmiş te karşıma gelmiş patlıyorum abi ya çocuk dediğin çocuk olsun kızdın mı sussun az saf olsun lapara olsun biraz ne bu ya büymüşler küçülmüşler sevmiyorum,benim bebem olmasın böle yaa.aslında bu yazıyı yazmamdaki maksat buydu çok dellendim yani,hem beni hiç sallamıycan yorgun muyum,hasta mıyım ama ben senin tüm zırvalıklarını çekicem bu durumlar da annem de sabret alttan al kızım diyo ya ben de yapıştırıyorum cevabı kusura bakma anne bu dünyaya bi tane enayi yeter o da sensin ben kötüyüm.bu kötülükse kötüyüm,ben bi yere gitmeden önce kırk kere hesap yaparım davet edilip te giderim,insanları rahatsız etmek asla istemem,çevremdekiler keyiflensin diye tavizler veririm ama bunlar hiç görülmez benim için yapılan tanımlar içinde geçen sıfatlar asabi,deli,kendini beğenmişden öteye gitmez.neyseee ben yorgun olduğum için köye çıkamadım kardeşler de merkeze gelmedi haliyle bol bol telefonda konuşarak ayrı ayrı girmiş olduk yeni yıla,umrumda değil ki yıl geçmiş felan,bu sabah yani öğlen kalktığımda ne yapcam nası geçicek zaman diye düşündüm sonra akşam edene kadar boşver dedim nasısa opplarım var 10 saat aralıksız kore dizisi izleyebiliyorum,evet bence de allah bana akıl versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder