3 Aralık 2011 Cumartesi

konuşmak olsun




açım ama şu anda çikolatalı bi hurma dilimini yutmakla uğraşıyorum. tek parmakla yazmak oldukça zor.halim ne olcak bilmiyorum,annem pasmanika yani patlamış mısır yaptı ondan da yedim. aslında çok yemiyorum sadece zararlı şeyler yiyorum, kilo vermeye çalışmıyorum ama çalışmalıyım aslında kilolu değilim ama ayva göbek var bende onu sevmiyorum ha zayıflasam gitcek mi hayır,çünkü yapısal bizim bu durum annem öle annemin annesi öle,bundan kurtuluş yok yani.şimdi evde olduğum için sürekli ve çok ta tembel olmam nedeniyle şişkolaşacağımı düşünüyorum bak bu umrumda olmalı zaten evde olmam dolasıyle bunalımın doruğundayım gidişatım parlak değil,iş yok koca yok.hele de şöle aşklı meşkli şeyler izleyince özeniyorum resmen,yaş da gidiyo özenmekle kalıyorum.şimdi gözüm balonlarıma takıldı,bizim salak duvarları boyacı sen yanlış boya yani bu boyanın altına bişi sürmesi gerekiyomuş sürmemiş neyse yani boya böle artık yağlı mı diyolar neyse kopuyo bişi yapıştırınca ben de tabi yapıştırdıydım yılın fotolarından bazı fotolar,bunlar kopuyo felan ben de sıkıldım zamanla ee bok gibi kaldı duvarda boya izleri kopuk kopuk ben de ne ediyim dedim,baktım yağlı boyam var teee milyon yıl öncesinden kalma ama fırçam yoktu babişe aldırdık ama çok ince bulabilmiş o yüzden küçük küçük yaptım bissürü balon büyük yapmak vardı kafamda böle de oldu gerçi hoşuma gitti zaten hep aklımdaydı balon çizmek hep tembellikten kaldı, ama şimdi bi duvarıma işte yapmış olduğumuz yapbozu ki doğumgünü hediyemdi balonlu bi hatun felan işte kardeşimin manitası çizmişti bi tane balonlu kara kalem bi de bihterimin yaptığı var üç tablom var hali hazırda onları asıcam tabi yapboz olan çok büyük diğerleri yanında epeyce küçük kalacak haliyle ben daha fazla koymalıyım gerçi duvar o boyutta değil ama ayarlıycam bişiler olmadı pcden foto çıkarırım felan,işte yapbozu çerçevelettik te eşek ölüsü gibi duvardan düşerse şaşmam,diğerlerini de halletmeliyim,hep üşeniyorum onları yanıma almaya çarşıya giderken kalıyo,neden cevap tembelim ben. ay ne mal mal anlattım.
bkz:dediklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder