21 Aralık 2011 Çarşamba

açlık sen nası bişisin?



çok dertliyim sevgili blogcanım,en son saat beş gibi yedim saat 11 olmuş ve ben takriben 4 saat daha ayaktayım ama ben hiçbişi yemiycem ancak bi yarım havuç yerim of ben of.vermek istediğim kilo 3-5 ama yok gram eksilmiyorum.üstelik ne zaman rejim mantığına girsem deli gibi yemek istiyorum aklıma gelmeyen şey kalmıyo,yok hiç öyle derdim olmasa akşama kadar aç sefil dururum ama illa gece tıkıncam abur cubur, benim ömrümü o zevkim bitiriyo.bi türlü de yürüyüşe başlayamadım hep annem yüzünden saat 9 da yürüyüş mü olurmuş benim uykumun en seksi zamanı,seviyorum yatakta bi ton mayışmayı,sonra daha büyük sorunsal o kadar erken kalkıp günü nasıl bitircem,birlerde uyanıp ancak tahammül ediyorum bi kaç saatlik gün kalıbına,ben gececiyim daha rahat daha huzurlu.bu aralar ablam sayesinde kore dizilerine sardık,aman allahım bunlar nasıl yaratıklar kadını erkeği başka güzel başka sevimli başka hüzünlü başka mutlu,üstelik kıslar maksimum 2o bölüm felan benim gibi biri için hiç bişi değil 3 gün en fazla (: öyle bi bakış bi bölüm sürmüyo bi bölüm içinde bissürü bişiler bi kavga bi barış,öyle bizimkiler gibi zırt pırt öpüşme de yok haliyle hadi bi öğüşün yeaaa diye iç geçirmceler oluyo işte dizilerin en kötü yan etkisi aşk istiyosun abi aşık olmak istiyosun kıskanıyosun o benim benim diyip derin bi off off çektirmesi oluyo yine de pek güzeller hem hüzünlü hem komik olabiliyolar yahu insanı hem cinslerini aşık ettirebilecek hatunlar adamlar da ay gibin la,neyse 30 una yaklaşan bi hatun olarak biraz daha edepli olmalıyım,böyle bişiler işte.
bkz:gecenin balonu üstte(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder