14 Kasım 2011 Pazartesi

hey!


yahu ben unutuyorum burayı,aslında hep yazmak istiyorum her şeyi hep diyorum ama yine unutuyorum. gören de acaip sürükleyici bi hayatım var sanın tabi ki yok. hmm bi düşünelim neler oldu diye araya bayram girdi, çok sıkıcı buluyorum bayramları hele de erken kalkmak gerekiyo ya benim bittiğim andır işte bu. ama ilginç bi şekilde bayramın 3.günü keyifli geçti kardeşelr ve kuzenler trabzona gittik hayvan gibi alışveriş yaptılar bense hiç bakınmadım onlara baktım işte olur olmaz yorumlarında bulundum.alışveriş te bile fedakarım o kadar meleksi bi insanım (: alışveriş sonrası bowling oynamaya karar verdik kalabalık tabi, sıra beklerken masa tenisi oynadık elalemi izledik, allahım allahım taş gibin uşaklar,üstelik de benden büyük olma ihtimalleri yüksek yani,onları bile kesmeye çalışmadım ona bile keyfim yok işleri yok ta bana bakcaklar yani neyse arkadan boylarını poslarını izledik bi de artis vardı adam sürekli mi strake yapar böyle bi havalar bi edalar, biz bi tane düşürdük mü ohooo bi horon etmedik, eve gitmeye karar verince çıkışta dart oynamaya karar verdik ve gece eve döndük, diğer günler sıkıcı olarak devam etti. benim gibi asosyal bi tip için eğlence işte. üzerimde çok baskı var çalışmam için sanki gökten iş yağıyo da ben karar veremiyorum la havle yani, okuduk ettik olmadı işte kadrolara giremedik ne anasının nikahı kada puanım ne de torpilim var ezik biriyim ben ve hayatıma kaldığım yerden ev kızı olarak devam etmekteyim, çevreme işsiz olarak verdiğim rahatsızlık için özür dilerim.
not:dün hürmüzü izledim de yine gökten herif yağıyodu lütfen buralara da bekliyoruz biz de insanız yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder