29 Kasım 2011 Salı

büyükana

annemin babasının üvey annesi,biz ona büyükana diyoruz,tabi öyle uzak değil aynı zamanda ananemin de kardeşi oluyo kendisi neyse alzeimer (üşendiğim için yazılışına bakmıyorum) teşhisi kondu yani zaten biliyoduk işte bizim bunama dediğimiz olay.çok tuhaf ya gerçekten durup durup gidicem ben gitmek istiyorum diyo bi annesiyle babasının cenazesine gitmek istiyo bi kaynanası çağırıyo,yeni gelin oluyo ayıp karşılıyo gitmemesini,sonra bi anda düzelip öyle cevaplar veriyo ki mal gibi bakakalıyosun.çok üzülüyorum çünkü çaresiz kalıyosun sürekli gitmek istiyo,yaşlılar genelde böyle oluyomuş hep bi yerlere gitmek istiyolarmış,bizim o tarafta da varmış bu iş yani işte bunama diyim ben bakalım bizim başımıza neler gelecek,çok sabırlı olmak gerekiyo sürekli soru soruyo,alakasız şeylerden bahsediyo,her şeyi yanlış anlıyo bi anda sohbet ederken niye bağırıyosun diye kızıyo,of çok zor işte onunla yeterince ilgilenebilmek onu incitmemek zor olduğu kadar insanın kendi ruh hali için de çok zor.işte bu işler hep bi sınav,oldukça sabırlı ve anlayışlı olmak lazım geliyo ama dışardan da konuşmak kolay oluyo işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder