20 Temmuz 2011 Çarşamba

yine sabah oldu

bugün, telefona baktığımda bi arkadaşımın aramış olduğunu gördüm, bu bana bir kaç kadroya başvurduğumu ve bugün açıklanacağını hatırlattı çünkü arkadaş onun için aramıştı muhakkak ki öyle de oldu.neyse aşağıya indim ve bilgisayarın başına geçtim bi on dakkalık uğraştan sonra hiç bir kadroya yerleşemediğimi belirten ifadeyi görmüş oldum.yani yökün sitesinin de yoğun olması açıkcası şaşırttı beni gerçi pek çok üniversitede kadro vardı normal.tabi ben rizeden ayrılmak istemeyen bi bünye olduğum için hopa,trabzon ve ordu yazmıştım pek tabi ki alamadım zaten öyle bi beklentim de yoktu kadroların açıklanma gününü unutuşum da bunun ıspatı olsa gerek. zaten ben bu ingilizceyle nah alırım kadro,hey yareppim ne günahım vardı da bu yola giriştim ben zamanında memurluğa burun kıvırmayıp girseydim rahat altı yedi yıllık memurdum,anasını sattığımın şansı be.lan bu tercihler ne biçim etkiliyo hayatı. şimdi bana küçücük bi memurluk verseler dört elle sarılırım. ama benim sorunum öğretmelik için yanıp tutuşmam hala öyle üç kuruşa vekil öğretmenlik yapmamdan belli o bile mucize onda da torpil var eyy gidi. öyle işte bugünün atraksiyonu da bu oldu ya ben tuhaf bi bünyeyim sayfanın açılmasını beklerken bile allahım ordu olmasın yaa ne yapcam çıkarsa felan diyodum. evet sevgili bloğum haklısın benden bi bok olmaz. aa diğer atraksiyonu unutuyodum kardeşimin doğum günüsü yarın,abla pasta yaptı bugün işte geceden getirdim felan süprizzz diye inadına öyle dedim çünkü bizim çakala süpriz yapmak mümkün olmayan bi durum pis pis sırıttığı için her şeyi çaktığını zaten anlıyoruz,yedik içtik,bi kaç muzur fotoğraf çektikten sonra hep birlikte film izleyelim dedik ve her zamanki gibi ikisi uyudu ben tek başıma izledim neydi adı stone sanırım,yani gecenin bu saatleri için sıkıcı bi filmdi,hani oyunculuğu izle işte mana çıkar felan. bakalım yarın akşam çıkarız belki babam erken gelip te arabayı alabilirsek,sahilde nargile yaparız ya da dağbaşına çıkabiliriz,kendisi doduğu günü sevgilisiyle kutluyo pek tabi çünkü sevgilisi bugün kardeşcazım yarın doğmuş daha doğrusu bugün oldu şimdi öf. bi ara da bu müstakbel gelin adayımızı anlatıcam dertliyim bu konuda,evet kardeşime yakıştırmıyorum ne var halla halla tipik bi ablayım işte. bi de dizilere sinir oluyorum bi aşktan çıkıp şıp diye başka aşk buluyolar ve hepsi gerçek oluyo hepsi tapıyo felan lan biz insan değil miyiz yazık be.
not:biliyorum süprizi yanlış yazdım ama bu kolay okunduğu gibi işte ne öle sürpriz kasmışlar abi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder