3 Temmuz 2011 Pazar

günün sonu


erken konuşmuşum sevgili blog, saat dokuz buçuk gibi kardeşler gelip aldı,kuzenler de eklendi,kaleye çıkıp orda pasta olayına girildi her ne kadar hoşlanmasam da pastamı görünce vaz caydım çünkü üstünde balon vari bişi vardı yani önemli olan balon niyetiyle yapılması,orda pek neşeli muhabbet çeviremedik,ama kardeşler yalnız kalınca sahile geçtik,onlar dürüm yedi ben nefsime hakim oldum içim giderekten,işte bi de en güzel hediyelerimi abla şişirmeye başlayınca değme benim keyfime,kardeş aşkı çok başka bişi blogcan böyle sevgiye boğmak istiyorum onları sıkıp sıkıp bırakmamak,sonra eve geçtim işte 1 gibi,yalnızım şu anda balonlarımı astım onlara bakınca kıpır kıpır oluyorum.oturduğum mekan işte rizenin kalesi hiç hoşlaşmadık servisten zaten demlik istedik çay,uyarmadılar bizi erken açtık çayı berbat tabi,onu yenilediler de servis yavaş,çatal istedik gelmedi felan ben de sinirlendim pastanın kalan kısmını bırakmadım onlara güzel aldım elime pastayı (: gecenin olumsuz olaylarından biri pantalonumun her bi yanına bişi bulaşmış yağ gibi,arabadan mı anlamadım çok ta seviyorum inşallah çıkarlar,neyse önemli olan beraber olmak yanımda olsun yeter aşklarım,sizi çok seviyorum papişim ve fukulim.

2 yorum: