16 Temmuz 2011 Cumartesi

gelsin rutinlik

malesef arkadaşlar gitti, ben de konum değiştirdirdim kardeşlerin yanına geldim.ama çok güzel fakat yorucu iki gün geçirdim,sağ olsun kenoş iki dakka rahat bırakmadı beni sürekli bişi istedi durdu işte yemektir içmektir,hizmet bi de uykusuzluk yorucu oldu ama dedikodunun babasını yaptık yani.neyse geçti gitti şunu gördüm ki ne kadar evlensen de ne kadar büyüsen de sürekli ailene hesap vermeye devam ediyosun ve benim onlara göre ne kadar da rahat olduğumu gördüm aile her şeydir.burdan sevgili aileme beni boğmadıkları için minnettar olduğumu ilan ediyorum.şimdi fabrikadayım yani biraz sıkıcı gibi bakalım.aaa söylemeyi unuttum günlükçüm bi gün aradı annem işte üniversiteden dekan senle görüşmek istiyo diye,dedim halla halla ne iş,daha da yeni gelmiştim buraya erken görüşmek istemiş ee köydeyim ibiş gibi giyinmişim tabi resmiyetten çok uzak bi kişilik olduğum için ve geçmem lazım dedim sabah yetiştiremem kardeş getir beni eve öle gece gece eve getirdiler beni,sabah ta gittim rektörlüğe,10 demişti tabi aasolistler en son çıktığı için yaklaşık iki saat bekledim resmen uykudan bayılıyodum sonra birileri geldi öyle muhabbet ettik açıldım çocuğun ses tonu süper ötesiydi ama kendisi öyle değildi o yüzden hiç flörtleşmedim bile zaten keyfim de yoktui her neyse geldi dekancım işte kadro açılcak bunlara başvur dedi adımı da yazdı içimden hakkaten mi sanki başvurmıycam sadece beş dakka için saatlerce bekledim ve gece meka değiştirmek zorunda kaldım her neyse zaten olacağını sanmıyorum çok baba puan almak lazım onu alınca zaten neden olmasın di mi puan da lanet ingilizcem yüzünden düşüyo,adam alıyo 95 i geliyo gel de yarış onla bok herifler sevmiyorum sizi ühü. neyse öle işte zaten başka ünilere başvurmuştum ama olmaz sanırım olabilecek yere de ben gitmem uzaklar çünkü amann ev kızı olmaya devam kısaca ben diplomalı ev kızıyım.ablam cici aldı bana netten bakalım nas çıkçaklar? bi de aşık olmak lazım valla bak.
not:başka pc deyim ondan balon yok ):

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder