1 Temmuz 2011 Cuma

bissürü gevezelik

bugün, saat 12'de leyloş ve melek tarafından uyandırıldım,sonra songül geldi.gerçekten üzülüyorum songül için, işte oğlu evlencek gelinini sevmiyo resmen ya,çok feci bi durum bu gelinliğinden tut kılık kıyafetine konuşmasına kadar her şey batıyo, ee sevmediğinde öyle oluyo malesef.bence de madem çocuğu sevdin ettin huzursuzluk istemiyosan az ayak uydurcan aileye,herkes kendini düşünüyo banane benim dediğim,istediğim olsun derdinde.ama hata erkek te aileni biliyosun ona göre biraz sevgilini uyar bişi söyle,sana kimse kızı baştan yarat demiyo ki,aradaki dengeyi kurabilecek insan sensin,erkekler de o kadar akıl olsaydı eyy gidi,inşallah sorunsuz geçer gider bu düğün telaşları,konuşuyoruz da harbiden çok zor bu işler,sevmek bile zorken bir de düğündü,evdi,aile sıkıntısı zor anam zor.gerçi ben evde kaldım o sıkıntılardan kurtardım gibi görünmekte.zaten eski manita iki gün sonra nişanlanmakta hem de doğduğum günün peşine,lütfetmiş doğduğum gün nişanlanmayarak.sonra bissürü mama yaptım,yedik ee haliyle yürüyüşe de gidemedim öyle şişmekle kaldım.şukuli için de öyle bi evlenme şeysi oluşmuş babası istemiyomuş töbe töbe gıcık oluyorum arkadaş,kız zaten evlenmiyodu şimdi biraz meyillendi bırak işte sorun çıkarma,yok neymiş bu yaştan sonra sebi mi etceksin,kendisi kırkından sonra sebi etmeyi bildi,onlara seks helal,bencilliğin zirvesinde yani.bir kaç kadın bi yere gelince nerden nereye gidiyo konular,hep keşkeler hep ahlar,vahlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder