30 Haziran 2011 Perşembe

bissürü ara

kocaman bi zaman dilimi geçti gitti.
oldu bişiler tabi ki bu süreçte, en güzeli dert yandığım epeycene sıkıntı ettiğim tezi tamamlayıp, yüksek lisansı bitirmiş oldum. ama gerçekten de sevgili hocamın hiç bir katkısı olmadan yaptım hatta köstek oldu bana bol bol neyse bitti işte,ha elime ne geçti, hiç bişi sadece baskısından kurtuldum.iş buldum mu, kadro açıldı mı hayır, hala sap şeklinde hayatıma devam ediyorum.28 yaşındayım hala işsiz hala yalnız hala ezik. evet yalnızım sevgiliden başka her şeye benzeyen biri vardı artık o da yok, üstelik evleniyo, oysaki sadece ben vardıydım onun için, tipik erkek tipik yalanlar. başka her şey aynı,her gün aynı sıradanlık ve basitlikte geçiyo.bunu değiştirmek için bişi yapıyo muyum tabi ki hayır.işte ömrüm böyle mal mal geçicek ne yapalım kader :p en kısa zamanda aşk ve iş istiyorum yareppim, lütfen lütfen bari biri olsun (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder