24 Aralık 2009 Perşembe

sabır

Allahım bugün beni en çok denediğin günlerden biriydi.Yareppim bu nası bi sinir bu nası bi sıkıntı,bu nası bi sabır sabır sabır.Bugün yani aslında artık dün,anneye bi anjio olayına girdik,sabahın körü gidiverdik,annemler benden önce gittiydi,farklı yerlerde olduğumuzdan,
neyse ben de onlardan azcık sora vardım,deli oldum almıyolar içeri beni,ya diyorum anne bu yanında olunmaz mı,ben nasıl beklerim dışarda diyerekten duygu sömürüsü yapıyorum ama
ohoo umurlarında mı? Tabi ki hayır,şansımı başka kapıda denedim yine olmadı,o anda içimden neler geçti istemeden de olsa ne ahlar ettim allah bilir.Ben dışarı çıkıp sinir krizi geçirirkene,babam geldi beni aldı ve bi güzel aynı kapıdan içeri girdik.Deli oldum mu? Tabi ki evet.Yani babam bi pipiye sahip diye değişik bi insan mı oldu veya pipisi olduğu için kalabalık olma özelliği yok mu?Çünkü erkeklerin bağırıp çağırma sert yapma özellikleri daha fazla ya,yemedi bi yerleri mübareklerin.Ha bu arada geçti ama ben o ikinci kapı girişiminde küçük çapta bi kıyamet koparmıştım, hemşirenin biri bizi dövemezsin dediğinde,inan ki dövseydim anlardın dediydim,öle işte.İş içeri girmekle bitmedi ki sabahın sekizinde gidilen yerde saat dörtbuçukta ancak anjio oluverdive yine bitmedi çünkü çıktıktan sonra tam altı saat de dinlenmesi,kontrolü cartı curtu var.Gerçi o kadar saat bekleyip sinir krizlerini sonuç temiz çıktığında unuttuk.Haleluyaaa.Bu süreçte annenin yanına kaçak gitmeler,yakalanıp kovulmalar olaya bol aksiyon kattı tabi,çok ta sıkılmadık (: Hemşirenin biri aklın alamayacağı şekilde gel gitti.Bi tatlı tatlı muhabbet ediyo,bi dışarı çıkın felan artislik yapıyo,kendilerinin sayesinde epeycene dengesiz hisler yaşadık.İşte anne bol bol su içti,bol bol işedi.Kısaca hasta olmak,hasta yakını olmak,hastanede olmak çok çok zor,yareppim herkese yardımcı olsun.Ayrıca resmen eldiven çaldım ben,evet hiç vicdan yapmadım,nasısa bi elde iki dakka duruyo kendisi (:
Kendime göre çok erken kalktığım halde uykunun zerresi yok.Neden? Çünkü ben yorgun oldummu uyuyamayan sefillerdenim.Burdan annemi ağzından öpüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder