15 Aralık 2009 Salı

beceriksizlik

Çok asabım bozuk çok.
Yani nasıl bu kadar anlamaz oluyorum bilmem,şurda bi türlü özelleştiremedim buraları,gerçi yapamıycağımı bildiğimden çok uğraştığım söylenemez.Akşamın erken saatlerinde yattım uyudum bi güzel,uyandık ta ne oldu,lanet bi çalışma yapmam lazım ama yok,elimdeki tüm fırsatları kullanıp,bu olaydan oldukça uzaklaşıyorum.Hatta uykum bile geliyo yeter ki bi boka yaramıyım (: Hele de ısrarla şeytanın kulağıma fısıldadığı zuma zuma zuma.Of duymamak ne mümkün.Allahım azcık yardım et bana ya şöyle bi ruhani bişi yolla beni arkadan itekleyen,ha bi de aklıma gelmişken ne olur danışmanım olcak olan hatuna da akıl fikir ver,yardım etmek nedir daha doğrusu danışman olmak nedir bi öğrensin yahu, eğer kafa ve ruh sorunları ondan kaynaklanıyosa bi de koca nasip eyle .Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder