25 Aralık 2009 Cuma

ayaklarımın çektiği

bugün iyice emin oldum,bazı şüphelerim vardı ama yok yok,kesinleşti.
ben hanım hanım biri olamıycam öle etektir elbisedir topuktur giyemiycem
bissürü elbise baktım ettim ama yok hiç benlik değil,yani beğenemiyorum bile
ha beğendiklerim de oluyo tabi de kendime yakıştırmıyorum ı ıhh berbat.
millet evleniyo derdini biz çekiyoruz kardeşim,yakın olmasa düğüne bile gitmem de,
üstelik azcık da hoş olmak lazım.bi kızın dolabında hiç mi öle şıngır mıngır bişi olmaz
zor zamanlar için hep fuzuli geldi ondan yok hala öyle gerçi.
ayy neyse bugün yorulduğumla kaldım,çok mu tembelim nedir,iki yürüdük anam salya sümük oldu.sonracıma banka işi vardı kardeşte geldi yanıma ve tabi ki süper ötesi sevgilisi de
yok yahu kıskandığımdan değil ama yani benim yanımda bankanın ortasında yaslanmasa kafayı omza koymasa da olur,ay ne omzu sanki omzuna gelebiliyo da (: bunu anlatmıycaktım tabi ki,karta para yatırılmıştı felan onu çektik,çekerkene bi de ne fark ettirdi memure hanım benim param varmış ki içerde,nası sevindim nası.
bugünü de böle hiç ettik günlük.
not:anneyle karşıdan karşıya geçmek çok zor,çok ağır çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder